Veel gestelde vragen

Vind hier per onderwerp, antwoord op uw vragen. Ontbreekt er een onderwerp? Of kan u geen antwoord op uw vragen vinden?


Kom hier in contact met Postmus.nl

  1. Storten jullie de betaling terug als ik een bestelling annuleer?
  2. Hoe snel gaat betalen via iDeal?
  3. Hoe werkt betalen via iDEAL?
  4. Wat is betalen via iDEAL?
  5. Moet ik een aanbetaling doen?
  6. Wat zijn de betalingsmogelijkheden als ik mijn bestelling afhaal?
  7. Kan ik mijn bestelling betalen bij aflevering?
  8. Hoe werkt betalen via internetbankieren?
  9. Kan ik mijn bestelling vooraf betalen?
Storten jullie de betaling terug als ik een bestelling annuleer?
Mocht u besluiten de bestelling - of een deel hiervan - te annuleren en hebben wij de materialen niet speciaal voor u besteld, dan storten wij binnen 7 dagen het desbetreffende bedrag automatisch terug.
Hoe snel gaat betalen via iDeal?
Betalingen via iDEAL worden direct verwerkt. De gemiddelde tijd voor het verwerken van betalingen via internetbankieren is 2 werkdagen. Betalingen rechtstreeks gedaan via een betalingsformulier bij de bank kennen een verwerkingstijd tussen de 5 en 10 werkdagen. Ik heb betaald via iDeal of internetbankieren maar de betaling lijkt nog niet verwerkt. Wat moet ik doen? Is uw betaling na 5 tot 10 dagen nog niet verwerkt of klopt er iets niet? Neem dan even contact met ons op. We lossen het dan zo snel mogelijk voor u op.
Hoe werkt betalen via iDEAL?
Wanneer u gebruikmaakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kunt u gebruik maken van iDEAL. U plaatst uw bestelling in het winkelwagentje. U kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL. U wordt doorgeleid naar uw eigen internetbankieromgeving, waar uw betaling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en doe een betaling. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. Wij krijgen dan bericht dat de bestelling is betaald. Als u uw e-mailadres opgeeft, ontvangt u via e-mail een bevestiging van de bestelling.
Wat is betalen via iDEAL?
iDEAL kunt u betalen via uw eigen bank. U rekent dan af binnen uw vertrouwde internetbankieromgeving. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. U kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich hiervoor hoeft aan te melden.
Moet ik een aanbetaling doen?
Nee. Wij gaan er vanuit dat als u een bestelling bij ons plaatst dat u voornemens bent om deze te betalen binnen de daarvoor gestelde termijn.
Wat zijn de betalingsmogelijkheden als ik mijn bestelling afhaal?
Wanneer u materialen komt bestellen of afhalen bij ons op het bedrijf, kunt u er ook voor kiezen de bestelling op kantoor contant of per pin te voldoen.
Kan ik mijn bestelling betalen bij aflevering?
Het is mogelijk om bij de aflevering uw bestelling contant of per pin aan onze chauffeur te betalen.
Hoe werkt betalen via internetbankieren?
Wanneer u ervoor hebt gekozen om vooruit te betalen via internetbankieren, dan kunt u dat op dezelfde manier doen als uw andere internet betalingen. Let hierbij op dat u uw ordernummer vermeld in het betalingskenmerk.
Kan ik mijn bestelling vooraf betalen?
Ja. U kunt uw bestelling vooraf betalen per bank of met iDEAL. Dat betekent dat u het volledige bedrag of een aanbetaling van 10% betaalt voor ontvangst van uw bestelling. Deze manier van betalen is eenvoudig, veilig en snel.