Veel gestelde vragen

Vind hier per onderwerp, antwoord op uw vragen. Ontbreekt er een onderwerp? Of kan u geen antwoord op uw vragen vinden?


Kom hier in contact met Postmus.nl

  1. Hoe zit het met de terugbetaling?
  2. Wat kan ik niet retourneren?
  3. Moet ik nog wat meebrengen als ik spullen retourneer?
  4. Vragen jullie kosten voor het retourneren?
  5. Wat betekent een sterretje bij het product op mijn order?
  6. Wat mag ik retourneren?
Hoe zit het met de terugbetaling?
Na ontvangst van de materialen, kunnen wij direct contant het bedrag aan u teruggeven. Voor bedragen boven de € 100,00 zullen wij het teveel betaalde bedrag aan u overmaken. Dit doen wij binnen 5 werkdagen.
Wat kan ik niet retourneren?
Bij ons gekochte artikelen die speciaal voor u besteld zijn, nemen wij niet retour. Bij ons gekochte aanbiedingspartijen, 2e hands materialen en grond/zand nemen wij niet retour. Tevens kunt u producten met een * vermeld op uw order niet worden geretourneerd.
Moet ik nog wat meebrengen als ik spullen retourneer?
Retourneren kan uitsluitend op vertoon van de aankoopbon en binnen 6 weken na aankoop.
Vragen jullie kosten voor het retourneren?
Hiervoor wordt 25% handelingskosten berekend. Let op: zand, tegels en voor u speciaal bestelde materialen worden niet teruggenomen. Informeer bij aankoop welke producten wel of niet retour kunnen. Indien wij de materialen retour halen berekenen wij transportkosten.
Wat betekent een sterretje bij het product op mijn order?
Hiermee wordt aangegeven dat dit product niet kan worden geretourneerd.
Wat mag ik retourneren?
De meest voorkomende bestratingsmaterialen mogen door uzelf worden teruggebracht op de opslag in Katwijk, mits heel en onbeschadigd (let op: stenen en tegels niet over elkaar schuiven in verband met krassen). Producten met een * op uw order kunnen niet worden geretourneerd.